Chat deaktiveret
Vi vil gerne give dig mulighed for at komme i kontakt med os via chat. På grund af dine nuværende cookie-indstillinger kan vi ikke vise chatten endnu.
Accepter venligst vores "Præferencer"-cookies for at aktivere chatfunktionen.
Trucks, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Trucks & Produkter
Trucks & Produkter
Trucks & Produkter
Trucks & Produkter
Trucks & Produkter
Trucks, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Automation & System
Automation & System
Automation & System
Automation & System
Automation & System
Trucks, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Services & Reservedele
Services & Reservedele
Services & Reservedele
Services & Reservedele
Trucks, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Løsninger & Referenser
Løsninger & Referenser
Løsninger & Referenser
Trucks, automatisering, intralogistik | Jungheinrich
Kontakt & Om os
Kontakt & Om os
Kontakt & Om os
Kontakt & Om os
Kontakt & Om os
Vi tilbyder tilpassede service- og supportydelser, mens din intralogistikløsning stadig er i drift. I hele verden er der over 6.100 erfarne Jungheinrich serviceteknikere og over 8.500 After Sales-medarbejdere til at tage sig af dine spørgsmål og bekymringer.
Vi arbejder døgnet rundt for at holde dine automatiserede systemer og dit lagerudstyr i perfekt stand. Det overordnede mål er altid maksimal systemtilgængelighed. For at opnå dette er vi afhængige af servicepakker, der er 100 % skræddersyet til dine behov.
Vores specialister i automatiserede komponenter kan normalt løse softwareproblemer hurtigt og nemt via ekstern adgang. Hvis der er tale om en hardwarefejl, vil en servicetekniker være på vej til dig så hurtigt som muligt. Takket være individuelt tilpassede service- og supportpakker får du maksimal tilgængelighed. Højt kvalificerede medarbejdere sikrer, at større nedetider næsten helt elimineres.
Minimer risikoen for nedetid ved at få efterset dine Jungheinrich automatiserede systemer og dit lagerudstyr. Vores serviceteknikere bruger testudstyr til regelmæssigt at undersøge funktionaliteten af alle dele og komponenter i dit system. Teknikerne fokuserer især på kritiske komponenter, herunder branddøre.
Gennem løbende vedligeholdelse af dine automatiserede intralogistiksystemer øger vi deres levetid, tilgængelighed og sikkerhed. Slidt eller defekt udstyr og komponenter opdages på et tidligt tidspunkt og udskiftes med det samme. På den måde hjælper vores serviceteam med at forhindre dyr nedetid, samtidig med at dit systems ydeevne opretholdes. Vi samarbejder med dig om at planlægge vedligeholdelsen for at minimere indvirkningen på din løbende drift.
I tilfælde af driftsforstyrrelser kan hvert sekund, der går tabt, påvirke din produktivitet. Vores tætte direkte salgsnetværk betyder, at vores mobile og professionelt uddannede serviceteknikere aldrig er langt væk. Efter anmodning, eller hvis størrelsen på det automatiserede system eller lagerudstyret kræver det, kan vi udstationere vores After Sales Service-specialister direkte hos dig. Ved hjælp af de reservedele, der opbevares hos dig, kan alt reparationsarbejde udføres hurtigt.
For at undgå længere nedetider sørger vi for, at passende sliddele altid er på lager hos jer. Desuden sikrer regelmæssig vedligeholdelse, at jeres Jungheinrich reservedele fortsat fungerer korrekt. Reparation og opdatering af originale reservedele af høj kvalitet er også en del af vores service. Almindelige dele, som ikke opbevares på jeres lokation, kan leveres fra vores reservedelslagre til enhver destination i Europa inden for 24 timer.
Vores supportteam hjælper dig med alle softwareemner eller generelle spørgsmål om dine Jungheinrich automatiserede systemer og lagerudstyr. Vores mål er at minimere risikoen for nedetid for dig og sikre maksimal effektivitet i dit system, 365 dage om året.
Jungheinrich Support tager sig af dit WMS samt styringsteknologien til automatiserede lagre og automatiserede trucks. Supportspecialister, der er specielt uddannet til dit system, står til rådighed for dig på de aftalte tidspunkter. Teamet kan kontaktes via e-mail eller telefon og kan udføre fjerndiagnosticering via VPN. For at holde din software opdateret vil du modtage regelmæssige opdateringer til WMS.
I tilfælde af fejl kan vores medarbejdere få fjernadgang til dine mobile robotter. Fjernvedligeholdelse af automatiserede transportløsninger i intralogistikken øger effektiviteten i driften yderligere.
Vi støtter dig til enhver tid med praktiske service- og supportløsninger samt hurtig hjælp fra vores eksperter, hvad enten det er via telefon eller besøg direkte på stedet. Det første kontaktpunkt er altid vores supportmedarbejdere for automatiserede systemer og lagerudstyr. Takket være mange års erfaring kan vores medarbejdere løse softwarerelaterede problemer hurtigt og nemt via fjernadgang.
I tilfælde af hardwarefejl vil en servicetekniker blive sendt til dig så hurtigt som muligt. Ved at levere individuelt tilpassede service- og supportpakker garanterer Jungheinrich maksimal tilgængelighed af dine automatiserede systemer og dit lagerudstyr.
Vores full-service-model giver dig en alt-i-en-pakke. Den omfatter de nødvendige serviceydelser, der udføres på kontraktligt aftalte serviceintervaller, og kan også inkludere passende Jungheinrich reservedele.
Derudover tilbyder Jungheinrich full-service den størst mulige omkostningstransparens og kan omfatte driftsstøtte efter behov.
Du får fordel af særligt hurtige responstider samt teknikere, der er specialuddannede i dine Jungheinrich automatiserede systemer og lagerudstyr.
Når du vælger Jungheinrich intervalservice, udføres de nødvendige serviceydelser på kontraktligt aftalte serviceintervaller til foruddefinerede priser.
Med Jungheinrich flexservice til lagerudstyr og automatiserede systemer kan du få de nødvendige serviceydelser efter behov – uden behov for kontrakt eller aftale.
Jungheinrich Premium Support kan tilpasses efter dine drifttider og tilbyder maksimal omkostningssikkerhed. Dine problemer løses på afstand af supportspecialister fra Jungheinrich med projektrelateret træning og behandles med højeste prioritet. I tilfælde af et systemnedbrud garanterer vores service for automatiserede systemer og lagerudstyr en maksimal svartid på en time efter indsendelse af en sag.
Vores premiumsupport omfatter også rapportforberedelse, regelmæssige opgraderinger af versioner til dit WMS og en Active System Guard til WMS-overvågning.
Jungheinrich basissupport kan også skræddersys til dine driftstider. Med denne type kontrakt vil dine bekymringer blive behandlet hurtigt af eksperter i support af automatiserede systemer og lagerudstyr med projektrelateret træning.
Rapporter, release-opgraderinger til dit WMS og en Active System Guard kan tilføjes som ekstraudstyr. I modsætning til premium-modellen faktureres basissupport ikke som en fast pris.
Kontakt os på
Telefon
Nyhedsbrev
Tilmeld nu