Call4Service
+45 8987 4800 Servicehotline Gratis nummer
Kontaktformular
Nyhedsbrev
Jungheinrich servicetekniker laver service på lager
Tilpassede service- og supportydelser

Service og support til automatiserede komponenter

Vi tilbyder tilpassede service- og supportydelser, mens din intralogistikløsning stadig er i drift. I hele verden er der over 6.100 erfarne Jungheinrich serviceteknikere og over 8.500 After Sales-medarbejdere til at tage sig af dine spørgsmål og bekymringer. 

Højest muligt systemtilgængelighed

Vi arbejder døgnet rundt for at holde dine automatiserede systemer og dit lagerudstyr i perfekt stand. Det overordnede mål er altid maksimal systemtilgængelighed. For at opnå dette er vi afhængige af servicepakker, der er 100 % skræddersyet til dine behov.

Service og support til automatiserede systemer og lagerudstyr

  • Inspektion af lagerudstyr
  • Vedligeholdelse af automatiserede systemer i intralogistikken
  • Sikkerhedsinspektion af højlagerreoler
  • Reparation af defekter i højlagre
  • Reservedelsservice til lager- og driftsfaciliteter
  • Softwaresupport til automatiserede systemer

Professionel support, når du har brug for det

Vores specialister i automatiserede komponenter kan normalt løse softwareproblemer hurtigt og nemt via ekstern adgang. Hvis der er tale om en hardwarefejl, vil en servicetekniker være på vej til dig så hurtigt som muligt. Takket være individuelt tilpassede service- og supportpakker får du maksimal tilgængelighed. Højt kvalificerede medarbejdere sikrer, at større nedetider næsten helt elimineres.

Du bestemmer, hvilke ydelser der passer bedst til dig

 

Service og supportløsninger

Jungheinrich service- og supportpakker

Professionel støtte, når du har brug for det

Vi støtter dig til enhver tid med praktiske service- og supportløsninger samt hurtig hjælp fra vores eksperter, hvad enten det er via telefon eller besøg direkte på stedet. Det første kontaktpunkt er altid vores supportmedarbejdere for automatiserede systemer og lagerudstyr. Takket være mange års erfaring kan vores medarbejdere løse softwarerelaterede problemer hurtigt og nemt via fjernadgang. 

I tilfælde af hardwarefejl vil en servicetekniker blive sendt til dig så hurtigt som muligt. Ved at levere individuelt tilpassede service- og supportpakker garanterer Jungheinrich maksimal tilgængelighed af dine automatiserede systemer og dit lagerudstyr.

Dine fordele

  • Forskellige serviceniveauer, tilpasset dine behov
  • Høj tilgængelighed af vores service for fuld kontrol og beskyttelse mod fejl
  • Service udført af højt kvalificeret personale

Vores hardware-servicepakker

Vores servicepakker til softwaresupport

Call4Service - HURTIGT, ENKELT OG SMART

Registrer dig nu på vores serviceplatform og få fordelene af korte svartider.

Vi vil med glæde rådgive dig

Lav en aftale i dag!

Dame som sidder med en telefon

Kontakt os på

Kontakt

 

Har du spørgsmål?