”Vi kan gøre det!”, plejede virksomhedens grundlægger, Dr. Friedrich Jungheinrich, at sige. Det er et meget godt udtryk for vores virksomhedskultur og vores krav til serviceydelser: Kun ved at påtage dig opgaven tager du ansvar – for dine kunder og for dig selv.
Ægte partnerskab og loyalitet var basis for dr. Friedrich Jungheinrich ved opbygningen af vores virksomhed. Disse værdier gælder fortsat og har stadig den højeste prioritet. Uanset om det er en kunde, en leverandør eller en medarbejder: Jungheinrich satser på langvarige, givende og tillidsfulde relationer. Disse er baseret på et bredt udvalg af serviceprodukter og løsninger, hvor du kan vælge dem, der løser dine behov.
Vi har en servicegrad på 98 % og sætter dermed standarden i vores branche. Vores servicenetværk omfatter mere end 4.700 kvalificerede serviceteknikere verden over. På den måde kan vi altid være hos dig inden for meget kort tid.
Foruden truck- og systemservice tilbyder vi dig hjælp og rådgivning i forbindelse med analysering og optimering af dine logistiske udfordringer (f.eks. i forbindelse med materialeflow, styring af din flåde eller dit lagersystem). Dine medarbejderes arbejdsmiljø og opgaver har lige så stor betydning.
Én ting kan du stole på: Uanset om du er en stor eller lille virksomhed, leverer Jungheinrich altid præcis det serviceprodukt, som du skal bruge for at få succes. Samme førsteklasses kvalitet i hele verden.