Call4Service
+45 8987 4800 Servicehotline Gratis nummer
Kontaktformular
Nyhedsbrev
Nico Rosberg med Jungheinrich
08/29/2022

Jungheinrich lancerer global brandkampagne om innovative temaer med brandambassadør Nico Rosberg

Samtidig lancering af digital brandkampagne på 5 kontinenter.

Entreprenør inden for bæredygtighed og Formel 1-verdensmester Nico Rosberg er brandambassadør

Kampagnen har til formål at øge den globale bevidsthed om vores brand og positionere Jungheinrich som en attraktiv arbejdsgiver

At være pioner – det ligger i Jungheinrichs blod. I næsten 70 år har virksomheden udviklet og produceret banebrydende løsninger inden for intralogistik. Nu går virksomheden ud med en rent digital kampagne, samtidig på fem kontinenter.

Fokus på pionerånd og autentisk brandpersonlighed

Den digitale kampagne med påstanden: "We're the Intralogistics Pioneers" har til formål at øge opmærksomheden om Jungheinrichs brand, især blandt digitalt kyndige kundegrupper, og samtidig præsentere Jungheinrich som en innovativ og attraktiv arbejdsgiver, der driver fremtidens temaer inden for automatisering, elektromobilitet og bæredygtighed. "Denne kampagne viser, hvem vi er, og også hvem vi leder efter: folk, der ønsker at gøre en forskel og hjælpe med at forme fremtiden inden for intralogistik," siger Linda Duffy, Vice President Marketing hos Jungheinrich. Støtten kommer fra Jungheinrichs brandambassadør, Nico Rosberg. Entreprenøren inden for bæredygtighed og Formel 1-verdensmesteren fra 2016 er medstifter af Greentech Festival, en global platform for fremtidige teknologier. "Nico brænder, når det kommer til innovative og visionære emner. Ligesom vi. Sammen ønsker vi at bruge vores pionerånd og kommunikere vores ideer til fremtidens bæredygtige lager endnu stærkere. Jungheinrich er fremtidens mærke inden for intralogistik." Jungheinrich stoler helt bevidst også på, at egne medarbejdere vil gøre dette: "Medarbejdere over hele verden er vigtige multiplikatorer, der interagerer med kunder og potentielle nye talenter hver dag og giver liv til vores brand," siger Duffy.

Fylde brandet ud med fremtidens temaer

Kampagnen fokuserer konsekvent på emner som bæredygtighed, effektive og klimavenlige drivteknologier og automatisering af lagerprocesser. Jungheinrichs banebrydende rolle inden for lithium-ion-teknologi til intralogistikindustrien, virksomhedens store ekspertise inden for elektromobilitet og integrerede energisystemer og AI-løsninger til lager- og flådestyring tjener alle til at understrege virksomhedens viden om innovation og bæredygtig.

"Bæredygtighed er dybt forankret i Jungheinrichs virksomhedskultur," understreger Duffy. "Ansvarlig brug af vores ressourcer er en sag, der ligger os meget på sinde. Vi vil komme med nye impulser, forlade velbetrådte stier og turde prøve noget nyt. Det er netop denne ånd, som kampagnen 'Intralogistics Pioneers' formidler."


Hvis du vil vide mere om kampagnen, kan du klikke her.

Har du spørgsmål?