Call4Service
+45 8987 4800 Servicehotline Gratis nummer
Kontaktformular
Nyhedsbrev
CSR picture
Vi søger

HR Business Partner

Vær med til at forme vores HR-strategi og optimere vores processer!

Er du klar til at bringe din HR-erfaring i spil og tage del i både strategiske, taktiske og operationelle opgaver? Drømmer du om en hverdag, hvor du balancerer ledersparring, administrative opgaver og strategiske projekter? Vil du spille en central rolle i at forme HR i en international virksomhed, der fokuserer på medarbejdernes succes? Hvis du brænder for at skabe et inspirerende arbejdsmiljø, hvor alle trives, så er dette din perfekte mulighed!

Din rolle som HR Business Partner

I rollen vil du være en nøgleperson i at drive HR i Danmark, i tæt samarbejde med vores HR-direktør i Sverige. Du vil arbejde bredt med opgaver, der understøtter virksomhedens vækst og medarbejdertrivsel, samtidig med at du har taktisk og operationel indflydelse på virksomhedens forretningsmål.

Dine primære ansvarsområder:

  • Sparre med og rådgive ledere i HR-spørgsmål, der understøtter forretningsstrategien.
  • Udvikle og implementere leder- og medarbejderudviklingsprogrammer.
  • Understøtte organisationen i talent acquisition-processer, herunder rekruttering og initiativer for fastholdelse af medarbejdere.
  • Bistå organisationen i performance management, herunder evalueringer, feedback og udviklingsplaner.
  • Støtte organisationen med HR Controlling, budgetprognoser og analyser til både intern og ekstern brug.
  • Deltage aktivt i både lokale og internationale strategiske HR-projekter, som understøtter virksomhedens overordnede mål.
  • Sikre personalejuridisk compliance og støtte ved lokalaftaleforhandlinger, samt yde støtte til lønprocessen i Danmark.
  • Drive forandring ved løbende at optimere HR-processer og andre processer i tæt samarbejde med andre afdelinger.

Proaktiv, løsningsorienteret og bred HR-erfaring

Din baggrund kan se ud på mange forskellige måder. Vi forestiller os dog, at du har solid erfaring fra en bred HR-palette, som du har opbygget gennem din karriere. Du trives med at arbejde selvstændigt, har en løsningsorienteret tilgang og besidder stor integritet i håndteringen af fortrolige oplysninger.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • Har kendskab til medarbejderudvikling, lønrevisionsproces, samt overholdelse af arbejdsret og overenskomster.
  • Erfaring med at facilitere rekrutteringsprocessen.
  • Trives med at rådgive ledere, støtte medarbejdere og formidle komplekse HR-emner.
  • Er god til at strukturere din egen arbejdsdag og prioritere dine opgaver effektivt.
  • Har interesse for at arbejde med at analysere og beregne medarbejderomkostninger.
  • Er tryg ved at kommunikere på engelsk og samarbejde med internationale teams.
  • Har ønske om at øge sit kendskab til svensk.

Om Jungheinrich – det gule team

Jungheinrich Danmark er en del af Jungheinrich AG, en global frontløber inden for intralogistik med 21.000 medarbejdere og en årlig omsætning på 5,5 mia. EUR. Vi hjælper hver dag med at holde hjulene i gang i logistikcentre over hele Danmark – fra palle til port – og med over 70 års erfaring leverer vi automatiserede løsninger, der sørger for, at alt kører som smurt.

Du bliver en del af vores danske/svenske organisation, hvor vi samlet er omkring 250 medarbejdere. Sammen arbejder vi ud fra værdierne: åbenhed for nye idéer, aktiv handling for at få tingene til at ske, effektivitet i vores løsninger og omsorg for hinanden, vores kunder og miljøet. Hos os sørger vi for, at alt kører glat – både på lageret og i samarbejdet.

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • Fleksible arbejdstider: Mulighed for at arbejde hjemmefra op til 2 dage om ugen.
  • Fokus på din udvikling: Vi tilbyder en udviklingsplan og adgang til over 250 kurser via vores online læringsplatform, CAMPUS.
  • Globale samarbejdsmuligheder: Med over 21.000 kollegaer verden over er der mulighed for at samarbejde på tværs af landegrænser.
  • 12/3% pensionsordning og en god sundhedspakke.
  • 5 ferie fridage til at sikre, at du har tid til at lade op.

Ansøgning og kontakt

Selvom du ikke matcher alle krav, opfordrer vi dig stadig til at sende os din ansøgning. Vi er nemlig på udkig efter kollegaen som har appetit på læring og er klar på en udviklingsrejse.

Har du spørgsmål til stillingen eller til Jungheinrich som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte HR Direktør, Lars Lindbladtlf. +46 40 690-4649 eller mail lars.lindblad@jungheinrich.se. 

Vi holder samtaler løbende, så søg snarest muligt. Dog er sidste deadline 10. november.Arbejdspladsen vil enten være på vores kontor i Horsens eller Brøndby.

Forvent at der vil være enkelte rejsedage i forbindelse med arbejdet i Danmark eller til Malmø.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via dette link:

HR Business Partner – vær med til at forme vores HR-strategi og optimere vores processer | Jobannonce | Jobindex

Vi forpligter os til en inkluderende rekrutteringsproces og lige muligheder for alle vores jobansøgere.

Har du spørgsmål?